Hjärtat

Idag trodde jag att jag hade fått hjärtflimmer, arytmi, ja ALLT. Igår när jag hade tränat i tre timmar (igen, fast jag tänkte att jag aldrig skulle göra om det) och låg där på yogamattan så slog hjärtat väääldigt konstigt, vartannat slag var hårt och vartannat inte så hårt. Tänkte inte mer på det, åkte hem åt välling och la mig. Tänkte faktiskt.. "hur kommer jag att må imorgon med så lite mat som jag ätit under dagen?" men det hade jag glömt när jag vaknade imorse. Så jag kan säga att jag inte direkt förstod varför jag hade hjärtklappning och konstiga slag under dagen idag.. tills jag kom på att jag faktiskt hade tränat 3h.. inte druckit så mkt vatten ELLER ätit speciellt mycket... smart Tilde smart... Jag var SÅÅÅ nära att gå ner till akuten och kolla upp mitt EKG.
Har fortfarande hjärtklappning så det är nog bäst jag tar och dricker lite grann... konstigt är också att jag inte är törstig. Ja det är mycket konstigt nu. =)
Jag och Sandra har anmält oss till en yogatävling. Den som kör mest yoga under 30 dagar vinner ett pris.. och nu jäklar ska jag yoga.. det måste bli 5-6 ggr i veckan MINST. Jag kommer alltså att vara ful i håret i 30 dagar! Jag kommer behöva tvätta var tredje dag. Tävling är tävling och det är kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback