Utmaning

Idag håller jag på med en utmaning! Jag kör Bikramyoga INNAN handbollen.. får se om jag kommer bete mig som en gummigubbe. Höll för övrigt på att svima flertalet gånger under passet, det var helt förjävligt... antingen trodde jag att jag skulle spy eller svimma, jag kunde inte ens se klart. Jag tycker alla ska testa bikramyoga iaf... det är nyttigt att utmana kroppen =)
Idag har jag fått hem en del skydd som jag tänkte börja använda. Har fått ett värmeskydd till ryggen eftersom den plågar mig varje dag, så det ska jag ha på jobbet. Sen så har jag köpt ett axelskydd till handbollen, får se om det hjälper med värme så jag slipper ha ont när jag skjuter. Vet dock inte vad jag ska göra åt mina knän som värker, höften och fotleden. Fotleden blir aldrig bättre och när jag tror den är bra så stukar jag den på nytt, som i söndags.
Imorgon är det iaf dags för årets röntgenfest!!!! TJOHOOO, avslöjar INGET men håll utkik för jag vill gärna berätta ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback