Yogan ger resultat!

Nu har jag yogat 9 ggr på två veckor. Jag kan placera pannan på knäna när jag står utan att böja knäna, så det går framåt. Sen känns allt lätt som en plätt i jämförelse med bikram yogan, inget gör så ont eller får hjärtat att pumpa så hårt som på de klasserna så en vanlig handbollsmatch är lättsamt i jämförelse. Sen så lär man känna sin kropp och vad man klarar, så när man känner att man håller på att dö (på match eller på bikramklassen) så vet man att man orkar liiiite till.
Idag har vi alltså matchat och vi förlorade med tre bollar... surt för jag hatar att förlora men det känns ändå bättre i spelet och jag är inte lika bitter som efter förra matchen. Imorrn drar jag på kurs i Stockholm, CT för barn-hur gör man?.. så det blir intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback