HIT

Har nyss kommit hem från F&S och jag har provat på ett nytt pass idag. HIT. Hög intensiv träning. Glömde nämligen bort vad HIT stod för, insåg det snabbt. Man var placerad i fyra ziner där man skulle göra typ fyra olika grejer om och om igen i fyra minuter sen vila en minut och sen byta zon. Det blev alltså 4x4 min och totalt 16 minuters total träning i zonerna.Låter inte så mycket nej men det var det VÄRSTA, det TYNGSTA och det JOBBIGASTE jag gjort i hela mitt liv. Jag höll på att börja få problem med andningen efter två minuter, efter fyra höll jag på att spy och efter 6 minuter så skakade hela kroppen. Det värsta värsta värsta jag gjort. Nästa gång tar jag med mig nån som kan torka mina spyor eller trösta mig när jag gråter för att det är så sjukt jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback