Ge mig gym

Jag vill gå och träna, NU! Räknar ner timmarna tills det är dags. Idag blir det rygg, mage och triceps. lika bra att köra extra länge på gymmet då vi har börjat med Tour de France. Det är en tävling där man får 1km/10min träning och sen ska man ta sig igenom alla etapper som finns i riktiga Tour de France. Så igår tex så cyklade jag till och från jobbet vilket ger 3km sen handbollsträning 9km och sen körde jag 30 min styrka hemma så 3km på det. Mitt lag leder, behöver jag säga annat ;). Det är en tävling för hela sjukhuset och det handlar inte om att ta sig i mål först utan att ta sig i mål överhuvudtaget med 7 lagmedlemmar... Såklart så tävlar vi internt om att komma först fram av alla lag på röntgen. Jag har gett mina lagmedlemmar ett krav om att träna minst en timme om dagen... vi ska vinna.. finns inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback