Gud vilken bra helg

Inget jobb och ingen match. Najs. Är det såhär vanligt folk har det? Vad har jag gjort istället då? Sovit som en stock, tränade som en galning igår, tvättat, städat, lagat en massa mat, bakat, sovit lite till, ätit galet mycket mat och snacks hos Carro igår... Kanske därför jag känner mig aningens konstig idag. Skulle till gymmet men har känt mig orkeslös och seg hela dagen. Träningsvärk lite varstans så det fick bli vilodag idag men imorrn är det hårdkörning igen. Vad blir det för träning till veckan då... Hmm bäst att planera redan nu.
Mån: rygg, biceps och axlar
Tis: handboll
Ons: ben och mage
Tors: bröst och triceps
Fre: kondition och ben
Lör: vila
Sön: match... Hmm kanske inte ben på fredag då... Jaja vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback