Konstig dag

Hade laddat som fasen inför tandläkarbesöket för att ev ta bort tanden som jävlas med mig. Nehepp det blev inget med det, käftisen vägrade! Suck! Så redan där förändrades alla planer... Liiite småjjobbigt för en person som mig som inte gillar när det inte blir som jag tänkt mig. Jahapp det var bara att åka tillbaka till jobbet och fortsätta jobba. Svårt att tagga till för träning när jag inte planerat det tidigare, måste typ alltid ladda upp hela dagen för att sedan MAXA på gymmet ;-). Men löpning stod på schemat, 50 min alltså 7 km... Gick inte särskilt snabbt... Inte riktigt van att springa ännu. Sen hem och göra en ny maträtt med vitkål... Det blev ju gott men det råkade bara bli vitkål, paprika, böngroddar samt kryddor... Haha... Helt wierd... Försökte kompensera med kvarg efter... Ja jag vet inte vad jag håller på med riktigt... Beter mig förvirrat ;-) bara pga att att jag inte drog ut en tand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback