Ny vecka

Idag har jag jobbat på ett riktigt skit-lab, lunglabbet.. Så fruktansvärt ställe... Patienterna tar aldrig slut och du styr inte över flödet.. Blääää. Helt slut är jag. 
Idag var det även dags för hörseltest igen, känns inte som att jag gör annat, tror jag gjort 6 st på bara någon månad. Idag var det dock inget vanligt hörseltest, jag fick elektroder i pannan, under ögat och bakom öronen... Jag fick även ligga ner och somnade som en stock... Det var dock helt ok för jag behövde inte vara vid medvetande, mer såna undersökningar tack! Så efter den sömnstunden var det bara att gå tillbaka till jobbet seg som bara den. Gick väl som det gick :-). Och sen var det bara att dra till gymmet och köra ben, tufft pass men kul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback