Hojj

Hinner eller orkar inte blogga de dagar jag jobbar.. därför blir det inte så många inlägg. Men idag är det en lugn dag på jobbet, sitter och pysslar med en metodbok om barn. Det tar sin lilla tid kan man säga. Det ska bytas bilder, meningar ska ändras osv osv. Fredag idag och jag ska träna hade jag tänkt, fint det. Tränar dåligt nuförtiden. Önskar jag hade mer ork och bättre sömn så att man kan prestera varje dag, det kan jag inte som det är nu. Allt blir lidande. Ska sälja lägenheten men det orkar jag heller knappt ta tag i. Finns iof ingen lägenhet jag vill köpa än så länge så det är väl ingen brådska iof. Imorrn ska jag på inflyttningsfest men det blir noll alkohol och noll socker eftersom jag har en renlevnadsmånad. Har inte fuskat med sockret på 18 dagar nu, det är stort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback