Dagmamma dag 3

Efter en dålig natt med lite sömn så föreslog jag för Erik att vi kanske skulle ta och sova hela dagen, det tyckte inte Erik var någon bra idé... dammit. Jaha nehej det var väl bara att börja läsa den där j*vla boken om grodan igen och igen och igen och igen. Sen spela innebandy, sen sparka lite fotboll, sen spela innebandy med fotbollen, sen gunga hästen, sen läsa grodboken, åka på plasttraktorn (gå böjd över) och krocka med Eriks plastbil, grodboken, mellis, KLIPPA Eriks hår ( DET var kul). När vi avverkat förmiddagen så åkte vi till Säterdalen där man kan leka en massa, klappa djur, fika, etc. Heeelt slut är jag.. men roligt har vi haft det iaf, kommer sakna ungen skitmycket när jag sedan måste åka tillbaka till Uppsala, usch vill inte tänka på det.
Dagens roligaste: Erik kallar mig "mamma" och Frida "annan mamma" hahahaha! Igår var det tvärtom :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback