Trött som ett ..

Helt död, skittrött imorse.. Sover sådär igen. Somnar men vaknar mitt i natten. Igår blev jag inslängd på min första femoralis, en undersökning jag inte gjort sen jag var student i Falun för 5,5 år sen.. Liiite svettig efteråt. Läkarna är så sjukt snabba och det gäller att vara snabb själv, det är ju inte jag riktigt än va.. Annars har jag mest spenderat mina dagar på operation med allt vad det innebär, extremt sterilt överallt och jag är skitnojjig över att osterila en massa grejer.
Träning efter jobbet som vanligt, benpasset från i måndags känns fortfarande och det var dags för ben igen, cardio är ett annat alternativ om jag inte klarar av att köra ben... Dock innebär ju cardio en massa ben :-/ men det fick gå, blev iaf 55 min träning.
Imorrn drar jag till Stockholm en vända, ska träffa bruuuudarna! Lite shopping på det kanske :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback