Fin dag

...Tydligen. Hade beredskap igår och inatt och blev inringd halv ett under natten. Det var första gången jag behövt åks in under nattetid. Totalt förvirrad sprang jag runt och försökte leta linser, kläder och något att äta. Gick iaf jävligt fort för jag var först på plats. Så det blev jobb till fyra imorse, det kändes helt ok när man väl började återfå medvetandet. Så när jag kom hem var jag pigg, låg och kollade Amazing race tills jag somnade vid fem. Vaknade kl11 och var helt väck. Fint ute tydligen... Ingen aning .. för jag fick lov att sova mera vilket resulterade i att jag sov bort hela dagen. Men det blev lite träning på kvällen, löpning, styrka, löpning igen och beachhandboll. Imorrn har jag beredskap igen, vägrar jobba mellan 14 och 19 då det är SM-finalerna i handboll :-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback