Grillpartajj

Valborg över för detta år, skönt för jag är trött :-). Valborg började med champagnefrukost hos Sophia, sen gick vi bort till parken för häng. Kallt och inte så soligt vilket gjorde att jag har haft roligare. Försökte få tag på Sarah men eftersom nätet alltid är överbelastat så var det omöjligt. Efter parken gick vi hem till mig för vila och mat. Sen var det bara att ladda om för grill och utgång.
Igår spenderades på stan i solen.. Typiskt att det skulle vara fint väder dagen efter.
Idag har jag varit hos Malin en sväng och ska snart iväg på grillfest hos en på jobbet. Skulle ha tränat idag men eftersom jag ännu en gång har blivit döv på ett öra så blev jag lite nedslagen och tappade lusten, skulle behöver äta kortison :-)).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback