Tramadol

Det är väl ingen höjdarmedicin direkt men utan den hade jag aldrig överlevt de senaste fyra dagarna. Igår tänkte jag att nu mår jag ganska okej, jag skippar tramadolen när jag lägger mig och kör bara Alvedon.. Japp nu sitter jag här, klockan är tre, jag har vrålont, så jävla ont så jag inte vet vart jag ska ta vägen..  Helvetes jävla skiit!!!! Det som ändå kändes som början på slutet igår... Fy fan fy fan fy fan vad jävla less jag är på att ha ont!!!! Jag vet fan
inte hur det är att inte ha ont längre, på riktigt. Jag är ju smärtfri några sekunder åt gången eftersom det pulserar och kommer som knivskarpa nervsmärtor men jag vet ju att det kommer tillbaka så man slappnar ju inte direkt av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback