Småsjuk

Känner mig lite småsjuk, ont i halsen som fasen, kraxar fram orden, trött men inge mer. Har ätit esperitox (?) i massor vilket kanske gjort "förkylningen" lindrigare, inte vet jag. Har iaf jobbat hela helgen eller iaf fredagkväll och på lördagen. När man har jour på helgen så stannar allt av, man vågar inte göra så mycket men har iaf hunnit med fika hos Malin, storstädning i hemmet, kollat handboll ja sånt, försökte även handla mat utan pengar... Gick sådär.
Trött var jag idag och skrattade åt allt, stövvlade idag då mina skor som var lite väl sträva under sulan på labbet och ramlade in i Kattis, sterilklädd som jag var var det bara att byta om, det var ganska kul.. bra humor idag.
Har varit hängig sen i fredags, trött på det! Jag har stora grejer på gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback