Bra helg

Fredagen bjöd på massage i Sthlm följt av god mat, shopping och bio. Såg hundraåringen som hoppade ut genom fönstret och försvann, helt ok för att vara en svensk film måste jag säga. På lördagen åkte vi till Dalarna eftersom Nisse skulle åka skidmaraton i borlänge. Innan vi åkte tränade jag en sväng, kände att jag hade noll energi och tränade bara en halvtimme, ben och mage. Inte särskilt nöjd med det träningspasset men satan i gatan vilken sjuk träningsvärk jag fick efter det. Körde lättare och fler rep när jag var så seg, gjorde tydligen susen för mina ben. Har haltat runt i två dar nu. 
Måndag är vilodag eftersom måndagar ger mig noll energi.. Kör imorrn igen. Ska börja med antibiotikan imorrn, nämligen dags för tandutdragning på onsdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback